Nanamor Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hvilke vognpose skal en velge? Venter en liten nå i Januar og klarer ikke bestemme meg, er altfor mange alternativer....
dincene Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/utstyr/article716251.ece Sett denne testen? Jeg jobber i bhg og der er det litt forksjellige. Jeg liker veldig godt den lammy versjonen. Veldig bra innpakka er ungen inni den. Jeg synes at de fleste er litt for åpne rundt halsen, men her er det bra stramming. Ellers liker jeg ren sauskinnsposer også. Alle disse er jo litt dyrere da. Vet ikke hvilken pris du hadde tenkt deg. Og så liker jeg iglo troller eller noe sånt: http://www.google.no/search?q=igloo+troller&hl=no&client=firefox-a&hs=acC&rls=org.mozilla:nb-NO:official&prmd=imvnsfd&source=lnms&tbm=isch&ei=-TbaTqbFMMrb4QSRvMS9Cg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1422&bih=735 Husker jeg ikke helt feil så kom denne posen ganske så bra ut i forrige testen.
Gjest Hippoღ Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 I "tv2 hjelper deg" denne uken, kom Voksi urban best ut i test.
dincene Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg liker ikke det bamseansiktet på den posen....
RockMama Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Ansiktet i Voksiposen er en avtagbar pute. Lykkelig var jeg da jeg fant ut man kunne fjerne det pingvinfjeset..
Underveis --> Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg tror det fleste er bra, men jeg ville uansett gått for en dunpose. De er utrolig gode på temperaturregulering. Jeg har en Oderwalder nå, som jeg er veldig fornøyd med, og for variasjonens skyld, så kommer jeg til å kjøpe en Easy Grow til Mini som kommer i februar. Har en forlengerdel som jeg synes er fin, og så er den norsk ;-)
Taun Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Troller Igloo er god. Det er Rudo sin pose, men den er stort sett lik Voksi urban, og den er billigere. Samme produsent. Anbefales
sørlandschips Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Selv har vi voksi og en ticket to heaven dunpose. Ticket posen er mye mindre og tar passe plass i bæg,mens voksi er nesten så ungen drukner. Så til liten baby vil jeg anbefale "liten " pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå