Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Skal ha på meg den lille sorte, sorte sko med åpen tå og sølvstrass på, og ha sølvveske til. Har kjøpt en lys brunspraglet fuskepelsjakke på lindex og en svart fuskepelsjakke med belte i skinnimitasjon på divided/hm. Er så redd for å se ut som en prostituert fra østeuropa, men vil heller ikke kle meg i en lang kjedelig klassisk kåpe da jeg har en litt typete stil. Hvilken skal jeg velge? Noen som har synspunkter please? :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Det spørs 100% på hvordan du "ser ut" for å si det sånn. Noen kan fint komme unna med å ha på fuskepels og minikjole og andre ser ut som prostituerte ;-) Jeg hadde sett ut som en sprengt sådan, så jeg går for det mer klassiske ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ser ut som en million, og folk legger merke tilmeg. Derfor jeg er redd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Dette hørtes vulgært ut. Beklager HI.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er ingen moteekspert, men er det ikke en regel som sier kort jakke til lang kjole og lang jakke til kort kjole?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Pels, falsk eller ikke, ser aldri bra ut. Kombinasjonen kort kjole, masse sølv og pels høres helt j... ut. At du snakker om hvor bra du ser ut, gjør inntrykket komplett
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Ja, man må for guds skyld ikke klare å se at man selv er pen, og at andre legger merke til en. Litt vanskelig å bedømme bare ut fra beskrivelse. Kan gå begge veier, enten prostituert eller tøff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå