Gå til innhold

Noen spm ang julegaver og fadder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg kjøpe til mitt fadderbarn som er ett halvt år til julen?

Hva kan jeg kjøpe til mitt fadderbarn som er 1 år til julen?

Til dere som er faddere og samler på ting til de ( som feks skjeer og diverse ), når får de desse tingene? Jul, bursdag eller begge deler?

Hva i ALLE dage skal jeg kjøpe til min datter som er to år til julen?

Hvor mye penger bruker dere på julegaver til deres barn/fadderbarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min egen del så fikk jeg aldri gaver av de som var fadderne mine, det er jo ikke plikt å gi gaver til de vel?

Nå har jeg 1 fadderbarn selv, som også er min niese. Og siden hun er min niese velger jeg å gi gave til henne, ikke fordi hun er mitt fadderbarn.

Sølvskjeer og smykkeskrin var noe jeg kun fikk i DÅPSgave. Aldri ellers.. Så vet ikke helt hvor du har fått de idèene fra.

Skrevet

Om du vil begynne spare på noe til fadderbarna dine ville jeg heller begynt spare på en bokserie enn sølvskjeer altså. Barna og foreldrene vil ha stor glede av dem, og så kan fadderbarna dine ta vare på serien til de selv får barn. Anbefales. Begynn med sangbok eller rim og regler, de har de glede av fra de er helt små.

http://www.gyldendal.no/Barn-og-ungdom/3-6-aar/Den-store-boken

http://www.aschehoug.no/barnogungdom/serier_barn_og_ungdom/de_store_hvite

I min omgangskrets brukes familie som faddere og de gir en jo gave til uansett, så de nevøene/niesene en er fadder til får gave til samme pris som de man ikke er fadder til (ca 300kr).

Om du har en datter på 2 år ville jeg kjøpt lekekjøkken, vi kjøpte på Ikea til 2-års dagen her og hun har lekt med det hver eneste dag siden. Blir aldri lei av å leke at hun lage mat, finner frem kaffe osv. Til egne barn kjøper vi julegaver fra 500 til 2000 kr, alt etter hva de trenger. I år skal de to eldste få slalomski og snowboard, det koster jo litt, i fjor fikk de for ca 500kr.

Skrevet

Jeg kjøper leker for ca 250 til mine fadderbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...