Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Onsdag fikk jeg sms fra mor til en gutt i min datters klasse med spørsmål om han kunne få være med henne hjem neste dag. Jeg viste ikke hvem gutten var, men greit nok. Bare hyggelig med besøk. Datteren min går greit sammen med de fleste. Det var ikke noe problem. Han kom og ungene lekte fint. Ingen problemer, men de mor kom og hentet ham om kvelden fortalte hun at det var så fint at han hadde fått være hos oss ettersom alle hjemme hos dem var syke og dette var første dag gutten hadde vært på skolen igjen også. Det var så slitsomt å ha halvsyke unger hjemme når man selv var syk. I dag har alle hos oss spydd. TUSEN TAKK! Derfor, vær så snill og fortelle at det er sykdom i familien får dere sender avgårde ungene deres på besøk. Vell hadde ikke gutten spydd på 12 timer da han kom til oss, men det er ikke lenge nok til ikke å være sittebærer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Du sa vel noe til henne? At det går an, direkte dumhet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Sa noe sånt som, oi, jeg håper vi slipper å bli syke, men det var jo allerede for sent å gjøre noe spessielt med det. HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Da hadde jeg blitt sint. Og hvem inviterer hjem sine egne unger til andre. Det høflige er å be andre unger hjem til en selv eller vente på invitasjon til andre. Gjør ikke alle det?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Det har jeg også opplevd! Var så sint etterpå. Jeg var hygravid og hadde to små på år1 og 2 år. Vi gikk i barselgruppe, og da kom ho ene med 2 barn. Men det ingen visste var at alle hjemme hos ho var syke og hun var litt kvalm da hun var med oss. Litt etter lå alle hos oss og spøy. Og jeg fikk det på julaften, så hele jula var ødelagt (dette var ifjor) TUSEN TAKK DITT TANKELØSE KVINNEMENNESKE!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Da hadde jeg blitt ordentlig sint, og fortalt henne hvor landet lå!! Hva om du er gravid, eller lign..?! Man kan jo alltids bli smittet, men trenger jo ikke å utfordre skjebnen! Hensynsløs og egosentrisk kjerring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå