Litt for mye Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Kan man ha karaoke feks på wii? Ser obs har et tilbud denne uka og tenkte kanskje det kunne være en ok julegave. Noen med erfaring til ei som overhodet ikke forstår seg på slikt?
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Ganske sikker på at det er noen "Sing-sang" spill til wii også ja, ellers kan du bruke den til å trene f.eks wii-fit, zumba e.l. Ungene mine bruker den stort sett til å spille Mario.
Lille Sniff Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Du kan bruke den til karaoke eller sing song, du kan spille masse spill på den, kan kjøpes et brett som du står på også, og da kan du bruke kroppen til å styre det som skjer, du kan trene med den osv. det er massevis av muligheter!!!
ellen-propellen Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Guitar hero og golf er dødsgøy! Wii er veldig morro,anbefales:)
05-10-15 Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Har er på 6 år jeg tenkte å kjøpe wii til i julegave. Ser det er ulike pakker, noen med ratt og noen uten. Hva tror dere blir mest brukt? Jeg er litt "grønn" på tv spill...
Tullsjura Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Ambefales! Jeg og mannen bruker å spille når ungene er lakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå