Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Har en helt ny pc som ble ødelagt igår(datt i gulvet og den er helt død, er knust noen steder). Har forsikring på den. Kjøpt på expert. Skriver hovedoppgave og kjenner jeg får litt noia nå om jeg blir stående uten pc lenge. Skal dra innom mandag men noen som vet hvordan dette fungerer? Den skal vell inn og de skal vel sjekke om noe kan gjøres? Har en krav på leiepc i mellomtiden? Tar det veldig lang tid før en får ny pc? Tusen takk til den som måtte ha noen svar;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Mangen av disse forsikringane er lurerier. Min sønn mistet sin mobil appel og melde den stjolet. Fekk ikkje ein dritt av forsikringen og nå er det 1 år siden den forsvant men ikkje eit brev fra forsikringen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Hadde ikke fått noe igjen om den hadde blitt stjålet nei. De må kunne få gjenstanden tilbake. Det vet jeg og den er grei. Maskinen er nå her, og ny får jeg. Bare redd det er sånt så tar veldig lang tid.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Ingen som har noe erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå