Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Synest det blir fort dyrt jeg..kommer fort opp i 500 kr når man skal ha mange nok bilder... så tror jeg kansje dropper det... Hva med dere???
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har bestillt på vistaprint for første gang i år. Var lang tid før bildene skulle komme, og var helst inviklet å få bestille over nett synes jeg. Jeg bestilte 50 stk. Kom på 260 kr med frakt som var 150kr. Før har jeg bestilt hos en lokal, er veldig fornøyd, men må jo kjøre 1/2 time uten at jeg skal noe annet for å levere og hente. Det er dyrere der, men enklere, så håper jeg er fornøyd på vistaprint.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Har alt bestilt julekort. Det trenger ikke bli så dyrt da, jeg bestilte 30 kort og det kom på 150 kr ca. Bestilte ikke dobbelt kort, men et enkelt med tre små bilder på.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg bestilte 40 julekort fra optimalprint.no, og betalte kun 159 kr. Det var også inkludert konvolutter. Fikk julekortene i posten omkring 2 dager etterpå, og var veldig fornøyd med kvaliteten.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Hvor mange bilder må du ha på julekort? Og hvor mange kort trenger du? Vi har kjøpt 30 julekort(ordentlige kort) fra fotoknudsen og betalte 250 kr inkludert frakt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Vistaprint kommer fra utlandet, så da får du toll og moms i tillegg (over 200 kr), bare så du er klar over det. Jeg har bestilt hos dem i år og tidligere år. Jeg har alltid vært fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har bestilt 20 stk fra vistaprint. Kan velge design på kortet og du får konvolutter som hører til inkl i prisen. Jeg har alltid vært fornøyd med kortene. Får de alltid et par dager før oppgitt leveringsdag..det syns jeg er bra Har allerede levert ut kortene jeg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Da fikk jeg omsider fingeren ut, og bestilte fra Optimalprint nå. Spent på om de er bra. Kjøpte fra vistraprint et år, men var ikke fornøyd med kvaliteten der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå