Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har en bekjent som snart er 18 år. Hun har pratet masse over nettet, og dette med en fyr som er 14 år eldre enn henne.. (stor aldersforskjell, men det hjelper så lite om jeg sier ifra om det..) Hun pleier å vente ca 24 timer før han svarer. Iblant sier han at han har glemt det.. trodde han hadde svart.. eller at han sovna med de 3 ungene sine.. Men hun sender aldri to meldinger etterhverandre da dette mener hun er masing, og det kan jo være det.. Men hun sitter å irriterer seg om det, vi bekjente av henne hører om "Faen, nå får jeg ikke svar fra ____ igjen!!" Han er veldig med på det at hun skal komme til han en helg, men med tanke på foreldrene så blir dette vanskelig for henne, men at de skulle få til noe før jul. Jeg har sagt at jeg ikke synes noe om det, siden han er såpass gammel.. Og om det blir stille og han forteller en grunn for at han ikke har svart på noen dager, så er det en veldig stor unnskyldning og at hun ikke må tro han ikke er interessert i henne osv.. Ingenting å gjøre ??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Hjelpes, maser du om dette enda? Det må vel være innlegg nummer 10 om denne mannen som alltid sovner fra samtalene deres... På tide å la livet gå videre, og la være å henge seg opp i denne mannen. Det finnes flere fisk i havet, tro meg. Du er bare 18 enda, så du har god tid. Finn deg heller en som ikke gjør deg så usikker. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Hva kan vi bekjente av henne gjøre?? Med tanke på aldersforskjellen, at han er interessert i at hun skal komme en helg.. men enda ikke svarer... Syns det unødvendig at hun skal bruke energi på en som ikke svarer, men det er nesten så jeg får ørefik om jeg nevner det
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Det er første gangen jeg skriver om henne her inne..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 For 'n'te gang: glem fyren, han er ikke interessert, han vil bare ha fjortissmus levert på døra.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Det er jo akkurat det hun IKKE vil innse, da..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Det har jeg vanskelig for å tro;) Du har ikke vært så flink til å "kamuflere" historien HI, det skinner jo veldig gjennom at du er samme personen som har skrevet tidligere. Samme skrivemåte, samme historie..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Lar deg selvfølgelig tro hva du vil jeg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 hvorfor skal hun vaere hos han en hel helg... kan hun ikke bare møte han paa en cafe eller restaurant eller noe, og saa kan du vaere med, og støtte henne, hvis det plager deg saann at han er 14 aar eldre. jeg har ogsaa lest denne ghistorien her inne flere ganger.. men da forstaar jeg at dette er vanskelig for deg, saa du fortjener et skikkelig svar jeg ville sagt at jeg blir med aa møte denne fyren. hvis det var min venninde.
Gjest overlord Skrevet 3. desember 2011 #13 Skrevet 3. desember 2011 Første gang jeg beskylder noen for å bløffe her inne, men om dette ikke i realiteten ikke handler om deg selv så spiser jeg hatten min. Drit i han, han er ikke interessert.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #14 Skrevet 3. desember 2011 Guuud, han der fyren ja. Lest hundre ganger om han, minst! Hvorfor bruke energi på en som er uintressert? Og la henne finne ut av det selv, for svingende. Alle har vi vært forelsket og opphengt i en fyr.. Hun er ung og naiv.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #15 Skrevet 3. desember 2011 "Problemet" her er jo at 18åringen og den som skriver inn her er samme person, så 18åringen har ingen i realiteten som kan være med på date.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #16 Skrevet 3. desember 2011 Skulle tro denne mannen kanskje allerede er i et forhold, og svarer når han har tid i fra kjæresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå