Gå til innhold

Er jeg skikkelig rar og overtroisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 nydelige jenter, og vi var ferdige med barn da nr 3 ble født for 6 år siden..

MEN de siste 2 årene har jeg drømt om en liten jente, ikke bare når jeg sover, men også i våken tilstand..

Tenker på henne som om hun skulle vært en del av familien, og hun har også et navn, et navn jeg aldri har tenkt på tidligere men liker veldig godt..

Jeg drømmer om henne nesten hver natt, og en natt våknet jeg i halvsøvne og faktisk lette etter henne, det var ekkelt da jeg kom til bevisthet..

Dette har i det siste fått meg til å tenke på om det er meningen at vi skal få et barn til, og at denne lille jenta venter på å bli født inn i vår familie....

Er jeg helt skrudd i hodet mitt nå eller kan det være noe i det??

Jeg har et fantastisk liv, Vi er en harmonisk familie, og vi har et godt og solid ekteskap, så det er ingenting som plager meg psykisk eller noe sånt.......bare for å avkrefte det.

Mannen min har også uten at jeg har snakket om noe av dette til han sagt at det hadde vært hyggeligt med et barn til, og gjerne en jente, det er jo også litt rart?

Håper på mange synspunkter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også si at jeg gruet meg for å lage dette innlegget, redd for å bli sett på som gal...

Men trengte å lufte tankene mine, og håper dere som tenker litt ut av boksen og som tror at det finnes mer mellom himmel og jord kan svare meg.

Hi

Skrevet

Jeg synes ikke du er det..

Kanskje det er et "tegn" for at dere faktisk skal bli gravide?

Med tanke på at både du og mannen drømmer om dette

Skrevet

Jeg overtroisk og sikkert litt rar :) Men jeg hadde spurt om et tegn til. Jeg tror vi har hjelpere/guide eller hva man vil kalle det og jeg hadde forsøkt å spørre dem. Spør høyt og vær tydelig, så kanskje du vil få et klarere tegn eller en bekreftelse? Svaret du kanskje får kan være en sang på radio, en reklame på tv, noe du kommer over i avisen e.l. Eller kanskje du får et klart og tydelig svar :) Se etter de små tingene og ha øyner for detaljer :)

Skrevet

Så stor aldersforskjell da! Vil du at drømmejenta di skal vokse opp med søsken så må du nok få fler enn bare en til.

Attpåklatter, de glemte enebarna!

Skrevet

Det er 6 og 7 år mellom nr 2-3 og 1-3 her i huset og det har ikke vært noe problem..

Minste jenta er absolutt ikke et enebarn, det er hva men gjør det til selv..

Det er 8 år mellom meg og min lillesøster, og vi har hatt et fantastisk forhold fra dag 1, og har det enda..

Har hørt om mange flere også hvor det er stor aldersforskjell uten at det er et problem.

Så der tar du feil 22:16

Og det er ikke alle heller som klarer å ha 2-3 tette svangerskap, og kanskje de ikke heller har så lett for å bli gravid..

Tenk på det før du utaler deg neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...