solei Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Nå kjøpte jeg nettop Dermalogica multi aktiv toner spray til ansikt. Den koster 340 på blivakker, 145 hos LF. Supergod spray til ansikt. Har kjøpt myyyye billig derfra. Synes de alltid er billigere enn strawberrynet og Feeluniqe.
togutter-08og10 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Støtter dette veldig. Har handlet der i årevis. Men husk 200 kr grensa, ellers blir det toll. Nå har de fri frakt og pundet er lavt så det er ekstra gunstig også. God reklamasjonsservice har de også. Jeg bestilte en hårkur som aldri kom, sendte mail og de sendte en ny. Men det viste seg at det var posten her i Norge som ikke hadde gitt meg hentelapp og jeg endte op med to stk, hi hi.
Alba44 Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Bestilte og betalte for noen hårprodukter derfra for noen år siden, og har ennå ikke fått det jeg skulle ha. Gjentatte purringer ga ingen resultater...
togutter-08og10 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Så synd for deg Alba, det har jeg aldri opplevd, og som sagt den ene gangen posten somlet fikk jeg nytt produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå