Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Får ha med meg et notatark til eksamen og har nå funnet ut etter å ha kladdet det jeg skal ha med at jeg trenger en ny penn. Den må skrive så tynt som mulig og være god til å skrive veldig smått med (må jo ha plass til så mye som mulig). Noen som har noen gode forslag? Må ut og kjøpe en i morgen for de jeg har nå blir for tjukke
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 De som er guloransje med blå kork er helt geniale. Det er litt flaut å si at jeg googlet det: https://www.staplesnetshop.no/web/Objectstore/content/image?itemnumber=131125&imgsize=7&imgref=h1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Er kanskje litt sykt å ha preferanser for kulepenner,men jeg Elsker en spesiell type:) Hadde de alltid med på eksamen (kan skrive smått med dem), har kjøpt dem til forskjellige jobber jeg har vært i (vil ikke gjøre meg for vanskelig med å be utstyrsansvarlig om å kjøpe dem inn;)), og vi har dem her hjemme. Husker ikke hva de hetr,men de har dem alle typiske plasser der de selger sånne type ting, staples,bokhandlere osv. De er vanlige trykkkulepenner, gjennomsiktige med et sånn gummigrep fremme. Finnes i fargene svart,blå,grønn og rød:) Det viktige er at du kjøper dem som det står 0,5 (tykkelsen på den du skriver med), og F (som står for Fine tror jeg,dvs at den skriver tynt). Det står altså 0,5 F på den "mothakedingsen" som du kan bruke til å henge fra deg pennen med,som man aldri bruker. Og da har jeg skrevet mitt livs verk om kulepenner!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Siden jeg var så ivrig så har jeg funnet den her http://www.staplesbutikken.no/kulepenn-pilot-supergrip-f-sort?r=bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå