Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Vi skal flytte neste uke og jeg driver derfor å endrer adresse for meg og mannen nå. Hva med babyen vår? Kommer det automatisk ny adresse på hn eller må det registreres for seg selv?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 du må nok registrere h*n også,går det ikke nå,må du vente til du har alle opplysningene om barnet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har personnr. på baby. Da må jeg vente med å registrere flytting på hn for jeg husker ikke personnr i hodet og fødselsattesten ligger i en av mange esker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå