Gå til innhold

Gjett hva, overrasket mannen med

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg vår kåt og klar...kastet av meg håndkleet etter dusjen og satt meg opp på han. Vi holdt på, jeg stoppet underveis for å forsikre meg om at dette var en stilling jeg kunne nyte lenge uten at han kom og ville bli slapp. Han nikket og svarte at jeg kunne bare kose meg så lenge jeg ville, det gikk bra.

3 minutter etterpå kom han!!! Jeg er gravid i 5 mnd, kåt hele tiden, men prøver å spare meg til mannen. Nå som jeg kastet meg på han og ville at vi skulle kose oss litt, så så han sitt snitt til å komme og bli ferdig med det. Jeg klarte ikke annet enn å bli forbanna! Her har jeg gått hjemme kåt i hele dag og tenkt og ventet på han, så er dette det som skjer. Søker mye etter kos og omsorg, trenger at noen tar vare på meg nå som jeg ikke er i form ( sykemeldt) og fordi jeg er full av hormoner som gjør meg oppmerksomhetssyk og som statid for meg til å trenge bekreftelse på at mannen min fortsatt vil ha meg, selv om jeg blir større og mer sliten og "forfallen". Men neida, ingenting.. gikk rett tilbake i dusjen og gråt. Han foreslo ikke en gang å stimulere meg videre på andre måter eller kose med meg, eneste responsen var; kanskje seinere i kveld da..

Uff, føler meg så tatt for gitt og oversett for tiden.. mulig det er hormonene som herjer fælt, og får meg lei meg mye, men skulle ønske jeg ble litt mer "sett"... Har også vært sykemeldt i 7 uker nå, uten å få en blomst eller overraskelse som viser at han tenker på meg og vil gjøre meg glad når jeg ikke er i form...

Ble veldig klageinnlegg detta, men måtte bare lufte dette.. er så fortvilet nå.. han ligger fortsatt i sofan og har ikke sagt et ord til meg.. Jeg satt meg inn på kontoret nå, sitter her enda.. akkurat som jeg ikke eksisterer noen ganger... uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Synes du tar litt på vei her..

2. Tror du må ta en prat med mannen..

Skrevet

..jeg gjorde det for nesten 2 uker siden, da gikk han veldig i forsvar og sa at uansett hva han gjorde så var det galt, han gjorde alltid noe galt, og hisset seg opp med dette argumentet.. jeg gav meg som vanlig,,

rett før jeg ble sykemeldt ble min kjempe snille mann, kunne ikke ønsket meg en annen, til en annen person nesten.. mistenkte utroskap, men tror ikke det.. uff, noe er det hvertfall..

Skrevet

Hm... det var da en bekreftelse på at han ville ha deg.

Skrevet

Når du overrasker mannen med å bare sette deg oppå han for sex må du regne med at han kommer. Hadde du derimot kysset han, massert, kost osv gir du jo innbydelse til kos. Du ga utrykk for en kjapp en, å det ble det.

Hadde jeg vært kåt, begynt å ha sex med mannen og jeg hadde kommet først, hadde jeg ikke giddi å drive å holde på meg han til han å var ferdig. Ferdig, ER ferdig..

Etter han er kommet er han jo slapp, og mettet på kos. Du burde heller kost masse masse med han, slik at du kunne kommet FØR du satt deg på han.

Skrevet

det er nok hormonene som styrer deg, HI. For dette er ikke så mye å ta på vei for, men kan skjønne at du ble lei deg.

Skrevet

Her i huset har mannen min en tendens til å komme litt kjappere enn meg, og etter jeg ble gravid er jeg konstant tent på min mann. Derfor har vi akkurat anskaffet oss dildo fordi jeg også ble litt sur av å ikke kjøre løpet helt ut.

Men ja, hormonene er nok litt på tur i kroppen din :)

Ps: Kan anbefale noen hjelpemidler

Skrevet

Jeg mente å ta en prat med mannen om hvordan DU har det, ikke om hva han gjør og ikke gjør. Dette ser faktisk ut til å handle mer om deg enn om han.

23:01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...