Gå til innhold

Gulping ut av en annen verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart! Babyen vår på 6,5 uker gulper så mye. I det siste har det vært urovekkende mye.

Det kommer så mye at ho omtrent ikke har noe mat i seg. Alt kommer opp. Det verste er at selvom ho raper masse osv, kan det plutselig, en time eller to etter mating, sprute gulp.

Skjønner ikke hva vi kan gjøre. Har prøvd alle mme som er å få kjøpt. Collett og NAN og NAN H.A. 1 spruter det gulp av. Har brukt HIPP et par dager, men ho gulpet like herlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hun ha et refluxproblem?

Skrevet

Legger babyen på seg? Virker hun utilpass av gulpingen?

Den ene gutten min gulpet mye, men han la på seg som han skulle og virket ikke som det plaget han noe, annet enn akkurat når han gulpet. Hos han gikk det over litt etter litt ettersom han begynte med fast føde.

Sønnen til venninnen min gulper også mye, mer og mer. Han har virket plaget av det nesten hele tiden, men har gått opp i vekt. Han har blitt sjekket for refluks og har store problemer med det. Han får medisin, men er ikke helt bra av det, selvom han har blitt mye bedre.

Jeg ville fått henne undersøkt hvis hun virker plaget av det eller hvis hun ikke går opp i vekt.

Skrevet

Jeg har vært inne på tanken med reflux.

Sjekka vekta hennes på tirsdag og da hadde hun gått opp en del siden fødsel, men da hadde gulpinga bare vart noen dager. Det blir bare verre og verre.

Ho plages ikke av det virker det som, men ho er så rolig fra før så ho sier aldri fra om bleia er full eller noe. Kun når hun er sulten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...