Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Baconfett og smør rett fra boksen. Nam nam!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ingen lavkarbodame, men har en venninne som er... Hun blander tyrkisk yoghurt med sukrinmelis, varmer frosne bringebær i microen og har sammen med yoghurten. Hun skryter også av bloggen til fotballfruen som visst inneholder lavkarbo-oppskrifter på alt fra is til boller og marsipan.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Paranøtter, flæskesvor som chips, squash og blomkål med dip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå