Gå til innhold

Hva er biffgardiner? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til det uttrykket i noen overskrifter de siste dagene, men lurer fælt på hva det er?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gardinene som dekker over fødehullet når butikken er stengt

Skrevet

Gardinene som henger og blafrer rett under jodleknappen.

Skrevet

Ha ha ha, den var ny!! ;-) Kjønnslepper med andre ord.

Nå har jeg gått og spekulert over dette et par dager, og lurt på hva i alle dager det kunne være!

HI

Skrevet

Lange indre kjønnslepper. Hvorfor noen har valgt å kalle det for noe så usmakelig som "biffgardiner" er utenfor min fatteevne, men sånn er det nå.

Skrevet

Nå er da lange indre kjønnslepper usmakelig i utgangspunktet da, så det er ikke så dumt.

Skrevet

Det er din mening. Min mening er at lange indre kjønnslepper er nydelige, og de tenner meg enormt. Du høres ikke videre intelligent ut.

Skrevet

Deg om det.

Personangrep er ikke så sjarmerende eller intelligent, bare så det er sagt. Kos deg med biffgardinene dine du :)

Skrevet

Personangrep også ja. Intensjonen min var heller ikke å være sjarmerende.

Jeg skal kose meg, jeg :-)

Gjest Klaraklar
Skrevet

Det må da kun være her på DiB at det går an å observere krangling pga biffgardiner?

Jeg skal legge ut et innlegg på kranglesiden så dere kan fortsette der. :P

Skrevet

herregud, så prippen at det er "usmakelig" å kalle de nydelige indre kjønnsleppene for biffgardiner, dette er vel noe en kaller humor for de som ikke er for høytidelige. kan se for meg den fise fine samtalen til dere fintfolk som er for fine for humor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...