Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Lurer litt på om dere fant det ut før dere startet prøvingen? I så fall, hva er varselsignalene?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Helt tilfeldig. Er ikke prøver, men ble oppdaget på ul når jeg var på gu-kontroll + noen blodprøver. Etter å ha fått diagnosen så skjønner jeg hvorfor hårveksten er sterk.. Har problemer å gå ned i vekt og..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Fikk diagnosen tilfeldig på en ultralyd-undersøkelse, og hadde ingen symptomer foruten litt økt hårvekst (gikk tilbake når jeg begynte på p-piller). Men en pcos har ikke nødvendigvis noe med infertilitet å gjøre. De fleste kvinner har små cyster og lignende til enhver tid, og det trenger ikke å bety at man ikke kan bli gravid eller få problemer med dette. Jeg har endometriose, pcos, mangler eggstokk på venstreside, og operert vekk halve eggstokk på høyre side pga. cyste på 9 cm, og det tok 1 år å bli gravid, noe som er gjennomsnittstiden for alle. Vet at det ikke er alle som er like heldige men tror det er mange som blir bekymret av å få slike "sykdommer".
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ble hensvist til gynokolog da jeg gikk til legen fordi jeg ikke hadde hatt mensen på mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå