Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 men hva skal jeg lage?unga spør også om hvorfor pappa ikke får hehe...jeg får jo:) noen tips?bortsett fra øl kalendern?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Du kjøper en flax-kalender og en sjokoladekalender. Kan man ønske seg mer? Mannen min ble kjempeglad han iallefall.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Siden sexkalender var en åpenbar suksess for damene her inne, så kan jo du gi ham noe lignende med lapper som f.eks 1: I dag skal jeg lage middag til oss! 2: I dag skal jeg vaske klærne våre! 3: I dag skal jeg skifte på sengen vår! 4: I kveld skal vi ha sex! 5: I dag skal jeg levere barna våre i barnehagen! 6: I dag skal jeg vaske doen vår! And so on.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 hehe alt det er noe jeg gjør hver dag jo:)men takk for tips:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Mannen min fikk en Pondus-kalender og syntes den var toppen. Jeg fikk en eske Lindt-konfekt med 24 biter i, og koser meg med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå