Gå til innhold

http://canadagoosesalg.net/ - er det ekte eller uekte jakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om dette er ekte/uekte jakker? Syns prisene var litt for lave til at jakkene kan være ekte.. Noen som har vært borti denne siden før? Eventuelt har peiling?

http://canadagoosesalg.net/

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett "tv2 hjelper deg" du også? ;)

Skrevet

De fleste har vel vært klar over dette lenge før de viste det på TV2

Skrevet

Hvorfor spiller det noen rolle? Enten du velger uekte eller ekte, så er det jo forferdelig dyreplageri bak begge!! jeg blir kvalm av sånne som deg HI..

ÆSJ!

Skrevet

Ethvert nek kan bare lese FAQ-ene og konkludere selv. Priceless!

Skrevet

Vi Vil gjerne Hjelpe grader med Spørsmål Som du matte ha om sko Eller din bestillingen. Spørsmål, synspunkter og din Opplevelse av vår skobutikk på nettet er TAS Alltid imot med takk.

Hennes Finner du svar på de vanligste spørsmålene

En Kort katalogene enn de viktigste spørsmålene vi Får inn.

ordre:

01: Hvor er min ordre / pakke?

Vi kan sende sporingsnummer til deg, så du kan sjekke bestille stuats

02: Hvor Mye er Det for frakt?

- Frakt er Inkludert i Prisen.

03: Er min Betaling Registrert?

Hvis du trenger informasjon, vennligst kontakt [email protected]

04: hvordan Håkan Jeg betale?

Du betaler Varen med Kredittkort. Hos Kredittkort Kan du betale med Visa og Mastercard.

05: Kan Jeg betale med oppkrav?

Nei. Det er no Ekstra utgift for begge parter, og for en Holde prisene nede, Håkan vi desverre Ikke tilby Betaling med oppkrav.

06: Får Jeg en faktura i Posten?

Nei. Du Vil Motta kvittering på bestilling og Betaling via epost. Du Håkan Logge inn og Folge spise ordre henne.

07: Hvor lang Leveringstid er det?

Forventet Leveringstid er 4-8 arbeidsdager. Du Håkan Folge orderen din på Dine Ordre.

08: Hvor Mye er Det for bompenger?

Tollsatsen er 0. Mer om tolltariffen Kapittel 64 år.

Lurer egentlig på om Håkan er 64 år eller yngre, og om henne noen gang kommer til å spise Håkan. Eller om det er bompenger på veien til Canada..

Skrevet

Unnskyld meg? Jeg kommer med et spørsmål, også skal jeg bli angrepet av en "anonym" på den måten der... Jeg er ikke ute etter den jakken selv, og har du ikke bedre ting å komme med, så kan du rett og slett la hver. At du blir kvalm av sånne som meg?

Skrevet

Ja, siden du tydelig har vært inne å søkt på denne jakka, og bryr deg nok til å spørre her, så regner jeg med du skal kjøpe denne jakken. Evt. Tipse noen andre til å gjøre det. Og det er KVALMT! Disse jakkene burde vært utrydda!!

Skrevet

Du kan mene hva du vil om jakkene, men å si at du blir kvalm av andre mennesker, er for meg å gå over streken..

Skrevet

Næsj, det er de jævla gjessa som burde bli utrydda. Evt holdes i bur så vi fremdeles kan ha dem på jakkene våre.

Skrevet

Jeg blir kvalm av mennesker som ikke har empati for andre skapninger enn seg selv. Og det er IKKE å gå langt over streken.

Men det som ER å gå langt over streken, det er personer som DEG det. Personer som setter sin egen selvfølelse og lyst forran uskyldige og forsvarsløse skapninger som blir torturert. SKAM DEG! SKAM DEG! SKAM DEG!

Skrevet

Hei, et spørsmål til deg som mener dette er kvalmt;

Du har satt deg inn i hvordan Canada goose gjør sine jakker antar jeg siden du har en så sterk mening.... Nei, vent det kan du jo ikke ha gjort for da hadde du visst dette....

http://www.canada-goose.com/down-policy/

http://www.canada-goose.com/fur-policy/

Og Canada gjess er fredet. Om du bøyer en fjær på en levende fugl venter det bøter og/eller fengsel. Og ja, jeg har bodd i Toronto og var livredd de, mer hissige store fugler skal du lete lenge etter:)

Skrevet

Folk som kjøper Canada Goose er motbydelige mennesker. Om de i det hele tatt kan kalles mennesker. Ville heller kalt dem primitive apekatter.

Skrevet

Det stod at denne filmen do not exist......

Hvordan vet dere at motstanderne har rett og ikke Canada goose? Har dere vært med?

Sjekker dere også hvordan all annen mat, klær, sminke etc er laget gjennom å Google og ikke stole på hva produsentene sier.

Disse coyotene er fanget ville og ikke oppfostret i fangenskap så som mange dyr vi bruker i mat i Europa. Jeg forsøker selv å kjøpe egg fra fritt gående høner, men er de virkelig fritt gående? Og den maten jeg spiser på ferien vet jeg ikke hvordan blir tillaget. Og klærne da, er jeg sikker på at ikke barnearbeid er involvert eller hvordan ble nå skinnet på skoene produsert?..... Hmmm eller de norske grønnsakene som blir plukket av innleide polakker for luselønn selv om det står Organisk på de.

Men dere får sitte der og kalle andre dumme dumme for dere bor sikkert ikke i et glasshus, men i et organisk hus laget uten barnearbeid, dyreplageri og menneske utnyttelse og dittomat. Og Canada goose er det værste selvom de selv sier hvordan de arbeider så skal dere ikke tro det for dere, dere vet bedre. Dere som bor frivilig i et land somdriver med hvalfangst, seler og spiser reker som blir kokt levende (kreps og

hummer med) og mye mer.

Og nei jeg bor ikke i Norge.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet: dere som er så opptatt av at pels er forferdelig og at mennesker som bruker det er udyr, hvordan stiller dere dere til barnearbeid? Bruker dere like mye tid og ressurser for å avdekke hvilke merker og produkter som har blitt produsert gjennom barnehender? For meg går mennesker foran dyr, så det er jo langt mer forkastelig med folk som kjøper slike produkter enn pels (og ja, produkter som er lagd med barnehender selges det masse, masse av).

Man kan sikkert støtte begge deler, men jeg ser ikke at folk har den samme holdningen når folk snakker om billigklær de har bestilt fra Kina og Ebay, for eksempel.

Når det er sagt har jeg ingen pels i hus og kommer heller ikke til å ha det, simpelthen fordi jeg ikke synes det er fint. Så ikke noe poeng i å angripe meg og kalle meg lite empatisk fordi jeg ikke setter øgla like høyt som menneskebarnet.

Skrevet

Nei, for man kan ikke bruke like mye resurser på ALT! idiotfolk her inne altså! Skjønner dere ikke at selv om det skjer masse annet dritt her i verden, så kan man iallefall velge noe annet når man får canada goose jakka oppi trynet. Det er ikke for ingen grunn at denne jakka et tatt opp i media! Det snakkes om denne jakka hele tia. Og måten de fanger disse ville hundene på er ULOVLIG! De gir dem gift, gammeldagse bjørnefeller osvosv. Er ikke måte på!

Så skjerp dere! Man kan ikke redde hele verden, men man kan prøve! Dvs. og ikke kjøpe ei jakke til 6000kr bare pgr. av denne pelsdotten som henger bak. arrg. Er så dritt å diskutere med folk som dere altså!

Dere mener at siden det finnes barnearbeidere så skal man IALLEFALL få kjøpe pels.. Jeeeez!

Skrevet

Nei, men jeg sliter med å forstå at noen kan sette mennesket i andre rekke. Dyr går ikke foran mennesker, uansett.

Du må lære deg å diskutere på en saklig måte, du fremstår som en ilter fjortenåring som ikke blir hørt. Det er ingen som har sagt at det er greit å kjøpe en pelsjakke fordi det eksisterer barnearbeid. Det jeg sier er at mitt engasjement i pelsdiskusjonen er labert, for der går heller mitt engasjement til barenearbeid. Til mennesker som lever unde rforferdelige forhold.

Eier ikke et eneste pelsprodukt, så har ikke kjøpt meg en jakke til 6000, gitt.

Skrevet

Så bra for deg. Jeg er aktivist i dyrebeskyttelsen. Og fornøyd med det. Barn er "viktigere" enn dyr for meg. Men ikke (voksne) mennesker. Mennesker er onde skapninger som bare tar seg til rette. Verden hadde vært bedre uten oss.

Skrevet

Jeg setter dyr over voksne mennesker. Dyr blir for meg på lik linje som barn (Jeg er ikke den over, jeg vil bare si min mening)

De er uskyldige vesener, og bare fordi de er svakere, betyr ikke at vi har rett til å utnytte dem. At dyr må lide fordi usmakelige mennesker skal meske seg med kjøtt og pels er for meg uforståelig.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.

-Mahatma Gandhi

Skrevet

Som Norges hvalfangst da eller? Norge er jo en stygging i verden, men det vet dere jo.

Har du sett food inc? Det finnes verre behandlete dyr enn coyotene som er fri til de dør. Er frittgående høns frittgående, dere som sitter med fasiten i hånden eller bryr dere bare dere om coyotene?

Skrevet

Hei,

Jeg er enig i at verden hadde vært bedre uten oss mennesker.

Jeg er enig i at man kan ikke kan ta tak i alt ondt i verden. For meg betyr dog det onde noe annet enn for deg; kreft, misbrukte barn og voksne, rikes utnyttelse av de fattige, pelsdyrfarmer, spise organisk og lokalt etc

Jeg bryr meg om dette, men har forståelse at andre har et annet ståsted uten å kalle de dumme, kvalme og motbydelige......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...