Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg var visst litt stram i halsen det trengtes en erfaren lege for å få det til. første legen ga opp, og ba om hjelp Vondt? Næh... ikke verre enn ei sprøyte, eller en celleprøve.....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg satte inn spiralen hos gynekologen og kjente ingenting. Var litt øm og hadde en stikkende følelse i magen noen dager senere. Nå er det et og et halvt år siden og merker ikke noe til spiralen annet enn litt kraftigere menstrasjonsblødninger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Det er jo ikke akkurat deilig... men kjempevoondt er det ikke. Synes det alltid er så ekkelt og ubehagelig med de instrumentene opp i musa.... men det må gjøres, og så er det jo fantastisk når det er gjort og man slipper gå på dne pilla!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Hos meg gjorde det sinnsykt vondt og hylte høyt av smerte. Gjør det aldri igjen. Dette var hormonspiral om det har noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå