Gå til innhold

bekkenløsning?


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Drev og løftet noen store kasser igår på jobben, og idag halter jeg :( krysser fingrene for at jeg bare har forstrekt et eller annet, men frykter bekkenløsning... og det er jo i tidligste laget...

 

noen som har erfaring med bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så tidlig Slusa? Høres ikke kjekt ut nei...

 

Trodde jeg var bedre idag men etter å ha gått litt her hjemme så begynner haltingen:(

 

Gruer meg til jobb hvis dette fortsetter for jeg småløper jo hele dagen.. (butikksjef og dette er jo vår travleste tid..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning siden uke 9....IKKE glad....

Gruer meg hvis det utvikler seg til at jeg nesten ikke kan gå. Men skal prøve kiropraktor lest og forhørt meg hos kiropraktorer at det skal hjelpe pluss at man kan få støtte fra NAV til behandlinger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går hos fysioterapaut, fått såler hos manuellterapaut og har trening i varmtvannsbasseng hver uke.. Jeg får alt dekket, så betaler ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dere i full jobb likevel? hjelper behandlingen såpass mye?

 

skal ringe legen i morgen om det blir like ille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bekkenløsning, og har både erfaring med å ta hensyn til det og å bite tenna sammen... Det siste lønner seg ikke - jeg hadde store problemer i 1 år etter at førstemann ble født. Neste svangerskap startet det allerede i uke 6, men så var det bare halvannet år etter førstemann ble født. Da var jeg flinkere til å ta hensyn, og ble mye raskere bra etter fødsel.

 

Denne gangen har det gått mange år, og plagene kom for fullt fra ca uke 16. Jeg trener i basseng to ganger i uken og går til behandling 2 ganger i uken, Helt utrolig, men jeg har faktisk blitt litt bedre av denne treningen/behandlingen og føler jeg har litt kontroll på situasjonen. Fantastisk! Jeg har planer om å fortsette å ta det ekstremt forsiktig i svangerskapet og satser på at jeg raskt kan løpe rundt på trilleturer til sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...