Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 En mannlig kollega på 30 år, trebarnspappa. Han snakket med en annen felles kollega av oss og sa omtrentlig dette: "Nå som hun (kona) er hjemme i permisjon, så er alltid huset så fint, og i går gikk jeg fra et vanlig hus, og kom hjem til et fantastisk nydelig julepyntet hus. Så herlig rett og slett å komme hjem til noe sånt, jeg er jammen heldig!" Ble faktisk litt rørt jeg :-) Kanskje mannen til en her inne? Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget, men synes det er så mye negativt her inne om mannfolk, så fikk lyst til å dele noe hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Vel, jeg vasket huset og dro fram adventspynten uten reaksjon her. Tror ikke han merket det. Men når jeg stod og pakket inn fløtekarameller da han kom hjem og han stjal seg til en, sa han "Jeg elsker deg". Han er rar, mannen min....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ikke i permisjon, men jobber reduser og mannen er veldig glad for å komme hjem til ferdig middag.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Så koselig HI Her har jeg puslet og ordnet, noe som faller seg naturlig. Mannen har heller hjulpet med "større ting" som husvask og mekking av julestjerne til vinduet. -Men har ikke øye for "pynting". Men plutselig etter jobb, så kom han hjem med en julestjerne(blomst) til meg...-Fordi jeg drev jo med sånt julepyntestæsj om dagen.. For meg betydde det at han brøy seg jo om hva jeg gjorde alikevel ) Menn kan som regel hvis de vil,ja... hehe.
litekreativtbrukernavn Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 oj, glemte "annonymknappen"
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2011 Jeg tror egentlig mange menn setter pris på sånt, men det er veldig sjeldent jeg hører noen si noe om det sånn til vanlig (altså mannen min kan si masse pent til meg, også om ting jeg gjør og han setter pris på). Og spesielt ikke så vanlig fra en mannlig kollega til en annen, men veldig koselig å overhøre da :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Hvis jeg hadde overhørt en mann si at han "kom hjem til et fantastisk nydelig julepyntet hus som var herlig å komme hjem til" så ville jeg lurt på om han egentlig er skaphomse.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Noe av det dummeste jeg har hørt i dag 20:54! Kan ikke menn like å ha det hyggelig rundt seg, uten å være homse? Syns det var utrolig koselig at han sitter pris på kona si
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2011 Hehe... Neppe. Kjenner ham litt nå etterhvert, og han slår meg ikke helt som typen til å være skaphomse ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Minner litt om det mine faste kunder sa i starten Jeg vasker privathus, også på fast basis. Og ene familien sendte meg SMS etter første gangen jeg hadde vært der: " I dag skal vi ut og spise, for vi kan ikke skitne til dette flotte og rene huset i dag :)". DET syns jeg var kompliment for min jobb ut av en annen verden Men du snakker om menn. Der finnes mange menn som setter pris på dette. Det var en av de tingene min eks likte - rent hus, og sexy kvinne. Joda, han kom med roser titt og ofte. MEN når han begynte å vise meg hvordan huset ble renest mulig(HAN hadde vært i militæret, må vite), da tiltet det for meg. For han vasket aldri, men ville ha alt på stell.
litekreativtbrukernavn Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Det måtte jo snike seg inn en lett bitter en, som tydeligvis ikke har fått så mye komplement på husholdet sitt i det siste... hehe (sikter til 20:54 ja )
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Hehe, jeg er ikke bitter, la det være klart! Men kred for husarbeidet får jeg ikke, det er mannen min som tar seg av det hos oss, 20.54
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Kanskje det er din egen mann som er skaphomse da, siden han er så huslig av seg..
lille sprelle Skrevet 2. desember 2011 #14 Skrevet 2. desember 2011 Så hyggelig at han er stolt av kona si og at han setter pris på hennes innsats!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 Det hadde vært enda kulere om det var en kvinne som skrøyt av sin husflinke mann som var hjemme i permisjon...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #16 Skrevet 2. desember 2011 Min mann er kjempe flink med husarbeid. Og vi deler likt. Hvorfor er det kulere at en kvinne skryter av hvor flink mannen er? Er det ikke en selvfølge at husarbeidet deles?
litekreativtbrukernavn Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 Enig 21:34 Her går det også som regel begge veier... Han viser takknemlighet når det lukter grønnsåpe i gangen, og jeg gjør det samme. Vi vasker som regel annenhver uke hver. Men akkurat med pynting og "nips", så faller det på meg...og det er heeelt greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå