Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Skal ha dette som fyll i noen konfekt, men synes den "bløde nogat"'en er litt småhard jeg. Ikke hard, men ikke skikkelig bløt heller liksom. Skal den varmes eller noe sånt før den fylles i konfekten?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Den skal vel ut av kjøleskapet en stund. Hvilken konfekt og hvordan skal du bruke den? Den er ikke flytende, med bløt/gir etter ved trykk.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Med en gang du begynner å jobbe med den, så blir den varm. hvis du ikke er rask, så smelter den i hendene dine
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Den har aldri vært i kjøleskapet. Det er en litt har kjerne rundt, og så tenkte jeg å bare ha den bløte i midten, men da skal den være litt fast da? Den er bløt nok til å formes ja. HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Ok, tak for svar! Da får jeg ile til og begynne :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå