Gå til innhold

baby watcher

Huldretussa ' en av hver sort'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge min baby watcher. Er lite brukt og det medfølger batteri og en halv flaske gel. Hva er en fair pris å legge den ut for? Ser der er en på finn til 800kr, synes det var litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg er ute etter å kjøpe en slik og jeg lurer på hvilken merke du har og om den er enkel i bruk altså at det er enkel å finne hjerte lyden med den??

Skrevet

Jeg kjøpte en fra billige-teste.dk. Du kan lese om den her: http://www.billige-teste.dk/mas_baby_watcher-p-47.html Meget enkel i bruk! Husker ikke nøyaktig når jeg fant hjertelyden, tror det var rundt uke 14/15, men i bruksanvisningen står det at man kan finne den tidligere.. Men det kommer vel litt an på hvordan babyen ligger og sånn. Send meg en PM om du er interessert. Hadde planer om å legge den ut på finn, men vil du ha den er den din!

Skrevet

har sjøl en babywatcher, og hørte hjertelyden fra uke 6:) ( og nei det va ikje min egen :) annbefales... :)

Skrevet

Jeg kjøpte min brukt for 700,- , så 800,- er en overkommelig pris!

Jeg er veldig fornøyd med min, hørte hjertelyd da jeg kjøpte den i uke 10!

Jordmor ble lite blid på meg når jeg fortalte at jeg hadde kjøpt det, men...

Skrevet

Det var drøy pris,ja. Spesielt med tanke på at man kan få kjøpt de ny for 120,-

Riktignok fra ebay da,men..

Normale når man skal selge noe som er brukt er å ta halve prisen av det man betalte. Eventuelt plusse på frakt om den skal sendes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...