Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Nederst i magen, fra cirka navlen og ned til skambeinet. Det føles nesten som det "koker", hva er dette? Begynte tirsdag kveld, og har blitt verre nå i kveld. Jeg skal til legen på tirsdag, men lurer på om noen av dere har opplevd dette? Jeg er IKKE gravid, det er helt sikkert. Lurer på om jeg intolerant mot noe mat eller noe sånt. Kan man noen gang "føle" at tarmene jobber? Jeg er lveldig nervøs nå
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har matallergier og har vært borti at det rumler og kan kjenne at det jobbes, men det var ikke akkurat dirrende? Når det har skjedd med meg har det også blitt til diare rimelig kjapt, så tror ikke det er det. Tenkte med en gang på kronisk opphisselsessyndrom, men når du sier at tarmene jobber så høres det ikke slikt ut. Er du mye stresset for tiden?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Glemt å ta ut dildoen eller? hahahahahahaah
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er kjempestressa, går og venter på å få svar på masse prøver jeg tok hos legen, er veldig bekymret. Vet ikke helt om jeg bør google opphisselsessyndrom ... HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Ser nå at dette kan virke veldg seksuelt, men det føles IKKE sånn! Føles mer som en altfor høy puls i magen, som om jeg skal få et panikkanfall - og det er kanskje det jeg er i ferd med å få Har aldri hatt psykiske symptomer pga redsel eller angst før, men jeg har heller aldri vært så redd før ... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå