Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg liker Grans sin, men kanskje det er en som er bedre og mindre søt? Kanskje en som smaker mer bringebær også...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hansa smaker mer bringebær enn grans, jeg liker den...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 De skulle hatt lightbrus i julebrus, for jeg kan ikke fordra brus med sukker. Legger seg belegg i munnen og på tennene, og det er så ubehagelig at jeg styrer unna. Samme med kaker... liker ikke det som kommer etterpå, så da lar jeg være.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Oscar Sylte Julebrus og julebrusen fra Grans
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Hamar og Lillehammer . ingen over, ingen ved siden.
☆☆☆ Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Oscar Sylte sin var faktisk veldig god, spesielt den brune
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Berentsen!! Mmmm... Den røde:) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå