Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 1 av 3 barn vil ikke være med å ta bilder, for å få laget julekort... noe vi har gjort i alle år. Lar jeg da være å sende ut julekort, eller tar jeg bilde av de andre 2 og sender ut???
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hva med å bruke andre bilder? Har du ikke andre bilder av alle tre? Jeg jobber som lærer og akkurat dette snakket vi om i klassen her om dagen. Viste seg at mange av barna( 8.klasse) ville ikke ta slike bilder fordi foreldrene hadde ifjor lagt de ut på f.eks facebook. Ikke like kult for alle, spes ikke for de som måtte iføre seg nisselue;)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Gammel er den som nekter da? Jeg synes barna skal få lov å nekte når de føler seg for "store" til å være med på julebildet. Jeg ville laget julekort med bilde av småsøsknene og sendt, julekortet er jo fra hele familien selv om en unge mangler på bildet. Jeg tar forresten ikke julebilde med nisselue o.l. da, jeg bruker et par-tre bilder tatt samme høst (gjerne ute på tur) og setter sammen til et julekort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Seriøst? Fins det foreldre som "tvinger" barn, særlig store barn, til å kle seg ut for så å sende bildet til venner, kjente og Facebook?? Da skjønner jeg meget godt at barna ikke vil være med. Jeg ville heller ikke vært med på noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå