Gå til innhold

Hvor mange har dere å kjøpe julegaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og synes dere det blir for mange å kjøpe til? Selv kjøper vi til 18 stk (noen par medregnet så egentlig flere), og jeg synes igrunnen det er ganske mange.. det blir dyrt og det er vanskelig å finne på gaver til så mange personer.

Føler ikke vi kan kutte ut noen av gavene heller, men det er sånn at vi må vri på hver krone for å få det til å gå rundt. Blir ikke dyre gaver på hver for å si det sånn..

Vi har 4 søsken tilsammen og det er kun 1 av dem som har barn så det blir nok flere etterhvert å kjøpe til også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ca.25 gaver og ja syns det blir mange og dyrt.

Skrevet

Vi kjøper til 3 besteforeldre, 3 oldeforeldrepar, 6 barn da ink våre egne, så har jeg et par venninner jeg kjøper til, et vennepar, så kommer det an på hvem i familien vi feirer med. Pleier å ha en liten oppmerksomhet til de. Så kommer vel opp i en 18-20 gaver her og i år. Nå bruker ikke vi voldsomt mye per hode, det går ikke. Har kjøpte kalender til besteforelde og oldeforeldre. Samt hjemmelaga gave fra barn.

Skrevet

26 gaver... Par=1 gave

Men 12 får gaver laget av barna (med hjelp av meg) til besteforeldre og noen tanter og onkler.

3 er barna våre, 8 er tante/onkel barn både "bio og fille", 2 er kommende nevø/niese,

Siste er til ei helt herlig venninne som alltid stiller opp uansett hva det måtte være ;) Så hun skal få noe HELT spesielt!

Regner med å måtte ut med 5-6000kr... Så blir rakafant frem til utpå nyåret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...