Gå til innhold

Foreldre som blir med barna i bursdagsselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med foreldre som blir med barna i bursdagsselskaper?

Må man varte dem opp, kan man be dem hjelpe til?

Skal ha 6 årsfeiring i morgen og det kan jo tenkes at noen vil ha mamma eller pappa der. Det er svært få av barna som kjenner meg og det er jo også noen barn som ikke kjenner noen andre enn oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

By på en kopp kaffe og litt kake (når barna har spist) Jeg har vært med tre-åringen noen ganger, og forventer ingenting. Hjelper heller til hvis barn er lei seg, må på do osv. Men kaffe blir jeg alltid glad for :-)

Skrevet

Da eldste ble 5 år ble 4 av foreldrene her og ja jeg vartet opp de slik som ungene. Jeg så på de som gjester på lik linje som de andre.

Bare hyggelig det, men da hun ble 6 var det ingen voksne her.

Skrevet

Jeg har vært med i noen bursdager og forventer ingen servering, men det er helt klart hyggelig å få litt å drikke (kaffe eller brus/saft) og få smake på kaka. Jeg ser det som en selvfølge at jeg hjelper til når jeg først er der.

Vi har ikke hatt 6årsbursdag enda, men husker fra jeg selv ble 6år at ingen av foreldrene til de andre var med selvom få av dem kjente mamma.

Skrevet

Jeg ordner noen sitteplasser, setter fram kaffe og lar de ordne seg selv med kaffe og det de vil spise av de samme tingene som ungene får.

Arrangerer selskap for ungene, skal jeg oppvarte foreldrene også blir det litt for mye for meg.

Noen foreldre hjelper til andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...