Gå til innhold

Parforhold,hvordan har dere det??trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det med partneren?jeg er 23 har sambo på 24,føler meg som 63...sambo viser aldri at han bryr seg,kun i senga,hva burde jeg gjøre?er det vanlig at gutter er sånn?vært sammen i 6 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt noe til ham om hvordan du føler det? Kanskje han tror at han gjør en outstanding innsats siden du sier at han viser det i senga. Det er vel ofte slik menn føler seg elsket og verdsatt, mens du på din side trenger noe utenom også. Men det må du nesten fortelle ham (bruk teskje-metoden!) og så se hvordan han prøver framover.

Skrevet

Har sagt det til han at jeg vil han skal bry seg om meg ellers,fikk bare beskjed om at sånn var ikke han:(så lurer jo egentlig på om det er vanlig at guttane er sånn?

Skrevet

hei :)

Jeg er 22, å har en samb. på 25, vi har vært sammen i 6år, å har to barn sammen.

Det var en periose i mitt andre svangerskap, der han var litt slik som du beskriver din mann. Men jeg måtte bare snakke med han, å si at han måtta vise at han brydde seg litt mer. å det hjalp for meg verfal, nå tenker han litt mer på hva han gjør å hvordan han oppfører seg. Han er liksom litt mer obs på det :)

Senest i går kom han hjem med en julestjerne til meg :)

Skrevet

Hmm okei,vet ikke hva jeg skal gjøre,vet bare ST jeg vil ikke ha et liv som det her:(uten kjærlighet...da har jeg det bedre med guttungen alene...trur jeg ihvertfall..

Skrevet

Jeg tror folk er veldig forskjellige der... Mannen min nå er veldig omtenksom og viser hele tiden at han er glad i meg. Men min forrige ex var IKKE sånn. Det er som du sier, det kom fram i senga, men ellers var det ikke så mye å skryte av. Jeg tror det er noen som ikke bryr seg så mye om å vise /bli vist kjærlighet. For dem er det kanskje helt greit så lenge ting er rolig i forholdet. jeg vet ikke jeg.. Det ble slutt med ex'en min av helt andre grunner, men husker jeg tenkte at det var kjipt. Mer som om vi var venner, liksom...

Du må nesten finne ut hva du ønsker selv. Hvis dere har barn sammen ville jeg ikke dratt uten en kamp. Fortell han at dette er veldig viktig for deg og at det er viktig for forholdet deres at han prøver å vise deg at han elsker deg i hverdagen.

Skrevet

Har nå prøvd og få han til og forstå det i over et år,tok det opp igjen på onsdag,og fikk til svar at han gadd ikke være klengete hele tia,jeg har kun bedt han vise at han bryr seg om meg...føler vi egentlig bare er venner:(men vet ikke hva jeg skal gjøre:(vil jo bare at han skal bry seg:(

Skrevet

Vis han denne tråden? kanskje han får seg en støkk når han ser hvor mye det går innpå deg...

Skrevet

Tørr ikke vise han denne tråden:(da kommer han bare til og kjefte på meg og reise fra oss denne helgen...han bryr seg ikke no om at jeg føler det sånn,for eneste jeg får til svar er at han bare er sånn:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...