Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 USA India Irland Sør Afrika. Skal holde et foredrag om noe innen disse landene/kontinentene. Kom med tips:D
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Kødder du? Har du absolutt ikke en eneste tanke i hodet?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 I hvilket fag? Skal du fortelle om kulturen, geografien, hva? Google og wikipedia er gode venner å bruke, du finner hur mycket som helst om alt på internett.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Nei ikke en Eneste tanke i hodet. Hadde laget et prosjekt fra før, men det kunne jeg ikke bruke likevel. Derfor er jeg helt tom nå, og frustrert:( Hi
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 USA: -Selvtillitten -Hvor kommer menneskene fra og hvordan klarer de å leve sammen -Romfart -Amerikansk fotball -Ferielovene India: -Utviklingen av utdanningsinstitusjonene -Kastesamfunnet i dag -Forvaltningen av tigerbestanden Irland -Poteten -Forholdet til EU -Musikk som eksportvare - Sør Afrika -Fotball VM -Kriminaliteten -Stillingen som Afrikas stormakt -Grunnene til at apartheid oppsto Bare noen forslag ut fra det første jeg tenkte på i forhold til landene.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 TUSEN TAKK!! nå fikk jeg litt å velge i;) dette satte jeg stor pris på 14:29 HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 fattigdommen i alle landene... likheter/forskjeller, ulike hjelpe tiltak i ulike land osv...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Jeg hadde skrevet om voldtekt og barnemishandling i Sør Afrika. For noen beist altså.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Du verden.. Jeg for min del skal skrive en masteroppgave.. kan noen gjøre den for meg.. VÆER SÅÅÅÅÅÅ SNIIIIIIIL =) Jeg er visst heeeelt tom i hodet... grunnet nybleika hår;)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 16:48 huffda... Stakkars deg:( bleikinga gikk visst rett inni hodet på deg... Håper du ikke får varige skader:(
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Æh... På hvilket nivå i utdanningsløpet ditt er du?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Har du aldri sittet og følt deg helt tom for ideer? Å be om tips til temaer for å få fart på tankeprosessen er noe helt annet enn be om hjelp til å skrive oppgaven. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #14 Skrevet 2. desember 2011 Er det ingen temaer som slipper unna skittkasting her på dette forum? Sukk...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 Nei, så tom for ideer har jeg neimen ikke vært! Og i alle fall ikke etter googles inntog i de tusen hjem. Tidligere brukte vi leksika, og da måtte vi tross alt reise oss opp for å hente boka, men siden man ikke trenger det en gang, så synes jeg det er regelrett pinlig å "be" om hjelp til så enkle oppgaver som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå