Gå til innhold

Er det noen av dere damer som har sterilisert dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hor gammel var du da du gjorde det?

Har du angret i ettertid?

Hvordan var inngrepet og evt smerter i ettertid?

Andre komplikasjoner?

Og hvor gjorde du det og hva betalte du?

Jeg er 36 år gammel og vurderer veldig sterkt å sterilisere meg så ønsker å høre andre som har gjort det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har gjort det, og angrer ikke.

Jeg fikk gjort det gratis i forbindelse med planlagt KS så kan ikke si noe om smerter i etterkant, har heller ikke hatt noen komplikasjoner.

Jeg var 39 da jeg gjorde. Har du fått de barna du skal anbefaler jeg det på det sterkeste, er så deilig å slippe og tenke på prevensjon...

Skrevet

Bor i Bergen, men gjorde det på Volvat i Oslo, da de ikke utførte dette i Bergen den gangen

Hadde ikke,smerter utover "vanlige" mens smerter

Betalte 25000 dette var i 2008

Skrevet

En kan jo gjøre det offentlig og betale egenandel. 25000 er mye penger for mange.

Skrevet

Da tror jeg man på høre med de div sykehusene, jeg fikk beskjed om at Drammen (sykehuset buskerud) ikke gjorde det mer som et enkeltstående inngrep, men fikk det i forbindelse med KS da de likevel hadde meg åpen.

Skrevet

Menn får da gjort det ved kun å betale egenandel, da burde det vel fungere likt for kvinner (bare at egenandelen er mye høyere).

Skrevet

Egenandelen for kvinner var på 7000 kr for 6 år siden, og det er flere offentlige sykehus som ikke utfører dette mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...