Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kommer aldri i mitt liv til å stole på ett menneske igjen. Er utrolig trist å si det, men etter det jeg har opplevet de siste mnd med min elskede. Min livs KJÆRLIGHET. Trodde ikke ett menneske kunne ha så lite empati og medmenneskelighet. Det er bare vondt og trist. Dette har kanskje gjort meg litt paranoid, men når du er elsket den ene dagen og plutselig så betyr du absolutt ikke noe neste dag på noen måte. Det kan ikke forklares på noen måte. Dette handler ikke om kjærlighetssorg, men om hvordan man egentlig er som menneske. Det skremmer meg at noen kan bli slik. Som var alt, den mest elskverdige person på jord. Måtte bare få det ut Livet blir bare trist.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg vet hvordan det er. 6 år siden det ble slutt med min mann. Han stakk uten forvarsel. Jeg slipper aldri noen innpå meg mer, det tør jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Det er tøft når det står på. Har vært gjennom dette selv. MEN man mister noe viktig i livet om man ikke tøre å elske og å stole på igjen. Jeg valgte å satse og har nå vært gift i 6 år (tok litt tid før jeg ville). Vær åpen på dine følelser ifht dette med den nye dere måtte finne. Lykke til i resten av livet!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Takk Men jeg kan ikke gi slipp på mine følelser. Er ikke bare en bryter en kan slå av. Har gått i terapi i flere mnd. Det gjør vondt. Alle sier det blir bedre. Jeg føler det motsatt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå