Gå til innhold

Hvorfor er dette huset så billig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig?

Nesten 4 mill. for ei lita leilighet?

Skrevet

Er jo ett rekkehus, til under 4 mill, på Ullern. Syns det var relativt billig.

Skrevet

Billig synes jeg det ikke var, det var jo knøtt lite.

Ja det var 3 soverom og en ekstra stue, men med den samlede str blir det trangt i lengden uansett.

Hadde qaldri betalt så mye for så lite.

I tillegg er det 1000,- i mnd til velforeningen, det er MYE.

Skrevet

okei, så litt nermere på det, kanksje ikke ei lita leilighet, men.. syns det var dyrt jeg da.. :P

Skrevet

Den prisen for et rekkehus på Ullern er billig! Hadde forventet 6mill, iallefall over 5.

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan prisene er generelt på Ullern, men hvis du ser på kartet, så ser det ut som det ligger omtrent på ring3 og det vil jeg tro trekker ned en del. Antagelig en del støy der. Hvis ikke det er det, så er det antagelig et eller annet skjult som koster å reparere.

Å diskutere om det generelt er dyrt eller billig er egentlig tullete, man må jo sammenligne med boliger i samme område, ikke om det er dyrt eller billig i forhold til en som ønsker å bo i Moss, Bergen eller Bodø...

Skrevet

3,750 for 100 kvadrat på Ullern er ikke dyrt nei.

Men ta en titt på kartet: Det ligger klin oppi Ring 3. That´s why. Ingen vil bo langs en av Oslos mest trafikkerte veier.

Skrevet

Det er byggd i 1961, og kan kanksje trenge etterisoliering? Ellers vær obs på fukt, sprekker i mur, å se til at flisene på badet er lagt orntlig, går ant å spørre om hvilke firma som har gjort jobben.

Skrevet

Åja, ser det nå. Glemte helt å se på kartet jeg, gjør som regel det når jeg titter på finn. Skjønner hvorfor det er billig nå ja!

HI

Skrevet

Men kommunale avgifter er ganske høy også... synes prisen ligger på normalt nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...