endaengang Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg tror det var et eller annet menneske som hadde den på listen over favorittserier her inne for en tid tilbake. Jeg har begynt å se på den serien og den er kjempebra!! Men ikke så lett å få tak i den. Bestilte den på cdon.com men der har de bare de to förste sesongene. Det skal hvertfall väre 4 sesonger. Ikke lett å laste ned heller. Har bare funnet de förste 6 episoder av sesong 3. Noen som har sett om den går på noen nordisk kanal?
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Breaking bad går på kanalen max mandager kl.22 De sender sesong 4 nå..
endaengang Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2011 Ok! Takk for info . Rart de ikke har den til salgs noe sted, sesong 3 mener jeg. Får google litt til!
Papegøyeblomst Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Du får tak i sesong 3 på dvd, men kun sone 1, så du må ha en sonefri dvd-spiller ( europa har sone 2 som standard) : http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Breaking_Bad_-_Sesong_3/?id=CTR35332DVD
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har lastet ned alle 4 sesongene på btjunkie. Kjempe god kvalitet (dvd) med engelsk tekst
Litt for mye Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 De selger iallefall sesong 3 på PLatekompaniet,mulig den bare er tekstet på engelsk. Sesong to var iallefall det i starten til de fikk inn den andre versonen. Digger den serien,men nå har jeg sett lengre enn mannen min så nå får vi ikke settd e sammen. : (
endaengang Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2011 Takk skal dere ha! Det finnes altså håp
2tal Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Sesong 3, med norsk tekst, er ikke å få kjøpt enda. Venter på den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå