Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Er det flere enn meg som ikke har symptomer i uke syv? Ømme pupper, men ikke nevneverdig trøtt, ikke kvalm osv.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Med første var jeg 9 uker gravid før jeg oppdaget det og det var kun fordi jeg da begynte å få symptomer. Jeg hadde mensen en gang etter jeg ble gravid og jeg hadde tidligere fått vite jeg ikke kunne få barn så tenkte lite over at den ikke kom mnd etter Når jeg endelig fikk time hos lege husker jeg at jeg fikk beskjed om at hun håpet at jeg ønsket meg dette barnet for hun var ganske sikker på at jeg måtte være 12 uker på vei minst. jeg ble veldig trøtt og fikk ømme pupper i uke 9, uke tolv fikk jeg tilbake til gangs de rolige første ukene. 5 mnd med ekstrem kvalme. (jeg var tynnere når barnet var født en jeg hadde vært på de siste 10 åra. Jeg har en søster som ikke fikk symtomer i hele tatt. Hun merket på kroppen at pupper og mage ble større og etterhvert spark ellers ingenting. ikke alle har masse symtomer og/eller plager
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Når jeg var gravid med min første hadde jeg svært lite symptomer. Ømme pupper var det eneste jeg hadde de første ukene. Kvalmen kom så vidt det var i uke 8, den ga seg i uke 13. Trøtthet har jeg aldri merket noe til i mine svangerskap.
Mimmi84 Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 ja, er 7+4 og kjenner ikke noe annet enn ømme pupper. om jeg er sliten på grunn av graviditet eller ikke, er ikke godt å si, for jeg er forkjøla.. Men krysser fingrene om at dette svangerskapet går like smertefritt som det forige!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Det er godt å høre! Hadde ikke så mange symptomer med førstemann heller, men det begynner å bli lenge siden (4 år), og jeg er nok dessverre blitt mer bekymret med årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå