Gå til innhold

jeg skal ha jente!!!!


Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Fy søren er nesten så jeg ikke tror det, fikk svar på en blodprøve jeg sendte til usa i dag. Å der fikk jeg girl i rosa hihihi

Er så lykkelig, siden dette er vår siste unge, så nå blir familien komplett.

Prøven er 95% sikker på hjemmetestene, og 99% sikker på labratorietestene jeei, så dette er sikrere enn ultralyd

 

(,")",)",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker og bukker, men ser jeg har fått mye negativ kritikk etter å ha skrevet om at jeg har gjort dette. Men skal holde dere oppdatert etter UL.

 

kan lese mer på :

 

tellmepinkorblue.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke negativ kritikk, men sunn skepsiss! Dette høres jo helt usansynlig ut, jeg vil tro alle vil få til svar at de venter jente da vi er jenter å det vil være det som slår ut isåfall.

 

Men jeg er ingen lege, spør legen din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du får lese om dna testing på siden det gjelder.

Både legen min og inne på spør jordmødrene siden her, sier de dette er mulig. Meeeeen 95% er selvfølgelig ikke 100%, kommer tilleggs faktorer som:

 

-2% har generelt lavt føtalt dna i blodet, da vil det gi utslag som jente på testen. Siden ingen kvinner har mannlig dna, med mindre gutte foster

-har man født gutt fra før, kan dette dnaet henge igjen i noen år i kroppen og gi feil utslag som gutt.

-har man hatt ma eller sa, ett år før testen, kan dette også gi feil mannlig utslag.

-forurensning fra menn og gutter, over på blodprøven når man tar testen (hudceller osv.)

 

Jeg betalte det samme som en UL, som også er 80-99% sikker. Avhengig av erfaring i faget hos UL tekniker, og selvfølgelig stillingen til lille knøttet ^_^

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du syns er så morsomt!?!