Gå til innhold

jeg skal ha jente!!!!

Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Fy søren er nesten så jeg ikke tror det, fikk svar på en blodprøve jeg sendte til usa i dag. Å der fikk jeg girl i rosa hihihi

Er så lykkelig, siden dette er vår siste unge, så nå blir familien komplett.

Prøven er 95% sikker på hjemmetestene, og 99% sikker på labratorietestene jeei, så dette er sikrere enn ultralyd

(,")",)",)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143839888-jeg-skal-ha-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker og bukker, men ser jeg har fått mye negativ kritikk etter å ha skrevet om at jeg har gjort dette. Men skal holde dere oppdatert etter UL.

kan lese mer på :

tellmepinkorblue.com

Hehe du får lese om dna testing på siden det gjelder.

Både legen min og inne på spør jordmødrene siden her, sier de dette er mulig. Meeeeen 95% er selvfølgelig ikke 100%, kommer tilleggs faktorer som:

-2% har generelt lavt føtalt dna i blodet, da vil det gi utslag som jente på testen. Siden ingen kvinner har mannlig dna, med mindre gutte foster

-har man født gutt fra før, kan dette dnaet henge igjen i noen år i kroppen og gi feil utslag som gutt.

-har man hatt ma eller sa, ett år før testen, kan dette også gi feil mannlig utslag.

-forurensning fra menn og gutter, over på blodprøven når man tar testen (hudceller osv.)

Jeg betalte det samme som en UL, som også er 80-99% sikker. Avhengig av erfaring i faget hos UL tekniker, og selvfølgelig stillingen til lille knøttet ^_^

Skjønner ikke hva du syns er så morsomt!?!

Å hvis du leser ditt svar en gang til vil du se at det umulig kan være 95% sikkert, når det skal så 'lite' til for å få ett feil svar!

Men fint for deg hvis du tror på dette :) å ønsker å betale for det, men jeg har like mye troa på dette som plumbotesten og div andre tester!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...