Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 For meg kjentes det ut som brystvorten snurpet seg grundig sammen, og det kunne være ganske smertefullt til tider. Men tror jeg hadde en ganske kraftig refleks, da.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Hos meg så stakk og kilte det i puppene :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Jeg syns det bare var vondt.. men vanskelig å forklare hvordan det føltes ut.. nesten som om hele puppen ble vrengt eller noe...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg syns det nesten kjennes ut som det bruste i puppen. Som kullsyre i brus når man tømmer opp i et glass feks bruser med en gang før det avtar like fort som brusingen i glasset
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kjente ikke noe egentlig jeg, men så hadde aldri jeg kjempe masse melk heller vet ikke om det har noe sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 For meg kjentes det som en innvendig stramming i brystene. Som om noen tok tak og klemte til. Ikke vondt, men fast. Om du er usikker på hvordan det kjennes, så stimuler brystvortene dine litt til melka begynner å flomme. Den følelsen du kjenner da er utdrivingsrefleksen. Jeg husker at jeg ble overrasket over at den kom flere ganger mens jeg ammet. Vet ikke om de er sånn for alle, men for meg som kom det en liten en i det babyen begynte å suge, og etter en liten stund så kom en kraftigere en, og da kom det mye mere melk enn på den første.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Jeg synes det kjennes ut som knitring, strøm eller kullsyre eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Hos meg er utdrivingsrefleksen direkte koblet til både erotiske områder i underlivet og kjærlighetssenteret i hjerterota. Satt og var kåt, mens jeg kjente en urolig og kjærlighetsfylt oppsvulmende greie i mellomgulvet. Kåtheten forsvant etter noen få uker, men kjærligheten besto. Jeg klarer ikke å føle noe seksuelt ved berøring av brystvortene min lenger, så de er helt utelatt fra sexakten. (Som jeg forøvrig ikke har opplevd så mye av siden første unnfangelsen, og det har nok en sammenheng det også...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå