Gå til innhold

Pynter dere veldig huset innvendig og utvendig til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi setter opp lys på treet ute, en stor nisse på trappa og en krans på døra.

Inne har vi noen smånisser (ikke mange), røde lys, juleduk på middagsbordet og juletre. Henger opp adventsstjerne i stuevinduet og på kjøkkenet har vi pepperkakehjerter i vinduet.

Pepperkakehuset har vi stående i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis pynter jeg en del med småpynt etc. Men i år har tvillingene rukket bli 16 mnd og SVÆRT så plukkete på alt som kan plukkes på, så jeg aner virkelig ikke hvordan det skal gå med julepynten i år...hehe....det spøker litt for juletreet inne i år. Jeg gidder og vil ikke gå rundt å si nei nei nei, så vi er nok særdeles sparsomme med julepynten i år. Det blir vel med adventsstjerne i vinduet, julelys ute og røde stearinlys i uoverkommelig høyde for de små.... Egentlig vet jeg ikke, bare at alle smånissene som har stått rundt ikke kommer frem i år.....

Skrevet

Ute har vi julelys i grantreet i hagen + en grønn krans m rød sløyfe på døren. Inne har vi julegardiner, stjerne i vinduet og sånn "lysestake" lys i de fleste andre vinduer" litt nisser og engler og juletre

Skrevet

Ingen utelys, og det er kun pga at vi ikke har kontakt ute. Hadde vi hatt kontakt ute hadde vi hatt lys ute.

Har litt pynt rundt omkring i huset, i år er det ikke så veldig mye siden vi har noen kattunger som løper rundt og river ned alt. Men ungene er fornøyde med det vi har, så jeg er glad jeg. Det blir mindre og mindre pynt hvert år, men det blir mer spesiell pynt. Kommer nok opp litt pepperkaker i vinduer etterhvert tenker jeg. Adventstaker og stjerner har vi i vinduene.

Skrevet

Ute har vi krans på døren.. VI har en stor lykt stående på trappa.. (hele året) så bare bytter vi til rødt lys.

Inne er det juletre, røde lys, duker.. Jeg er ikke glad i nisser, så det har vi ingen av... men pynter veldig med fargene.. bytter ut puter ol. så det blir veldig julestemning likevel

Skrevet

Har lys på tujaen i hagen, langs takrenna på utestua og rundt bjelken som forbinder huset med garasjen. Krans på døra, lykter på trappa.

Inne så pynter vi med adventslys, stjerne i ett vindu og 2arma i 2 andre vinduer, juletre, røde og hvite lys, lykter, litt nisser for barnas skyld, juleblomster (julestjerne og amaryllis) pepperkakehjerter og litt engler. Tenkte jeg skulle slå til med røde gardiner og kanskje en rød duk eller to i år også!

Skrevet

Vi har hatt opprydning på loftet og alle esker og rot har blitt plassert på midlertidig lager. Og gjett hva som står innerst bortest underst i en krok... Så det blir nok ikke så mye julepynting i år, jeg har verken penger eller lyst til å kjøpe inn dobbelt av alt. Dessuten er baby enda så liten at h*n ikke skjønner noe av det, så da så ;)

Blir vel litt stearinlys og et par løpere, kanskje en nisse, men ellers får det være. Vi koser oss fordet vi!

Skrevet

Nei.

Vi pynter litt, men ikke mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...