Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Nå har minste mann holdt på siden halv 4 i dag av og på med små blunder på 10 min etter ett par timer våkenhet. Ikke vil babyen jynges, ikke bæres på, ingenting. Fått mat skifta bleier og ja hva er det igjen da. Har ennå ikke sovnet og ja blir ikke en drit med søvn på meg snart for jeg må opp rundt 7 tiden med eldste mann. Nå har jeg snart vært våken i 1 helt døgn og jeg flyr på veggen. Måtte opp kvart over 6 for ja da våknet minste mann og sovnet jo ikke igjen skikkelig før rundt 12. Nå er jeg sååå utslitt og jeg blir gal. Har ikke sovet på 3 døgn nesten. Babyen blir jo bare værre og værre for vær dag. Er 3 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Huff da! Hold fast, og hold ut, det blir nok bedre etter hvert! Dersom du har noen du kan spørre, be om barnepass, enten til minste, eldste eller begge. Kanskje du har bhg for eldste? Da kan du evt sove litt på dagtid? Lykke til! Tenker på deg!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Fam min bor langt unna, og barnehageplass hadde ikke eldstemann fikk jeg ikke så jeg sitter hjemme vær dag med 2 unger. Her jeg bor nå har jeg nylig flyttet og kjenner ingen. Har bare en fam medlem ta mannen min her. Håper virkelig det blir bedre snart. Tar på humøret og når eldstemann slår seg helt vrang som regel vær dag gjør det ingenting bedre. Eldstemann hadde hatt så godt av å gå i barnehage. Ser at eldstemann trenger å få være litt mer sosial
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Ektemannen slår seg vrang hver dag.....seriøst, hvor gammel er han....5? Hvordan vrang da?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 ektemann? hvor har du lest det? HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Eldstemann slår seg vrang ja. Herregud, er litt trøtt her. Synes det var litt snodig med en ektemann som slo seg så vrang :-) Sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå