Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #26 Skrevet 2. desember 2011 Jøss....nå er ikke jeg noen ekspert men er det bra å ta paracet og nesespray hver dag? Trodde faktisk det var skadelig. Ble faktisk litt sjokkert over all den medisinen enkelte her tar hver dag...?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #27 Skrevet 2. desember 2011 Tar ingen medisiner på daglig basis, men tar en drøss med kosttilskudd: B-vit (bredt spekter) Folsyre (dette er ikke med i B-vit komplekset, må jo ha 400 mg, og til vanlig er det max 300) C-vit D-vit Kalsium Kalium Omega 3 Tran Jern. Grunnen: av en eller annen grunn tar ikke kroppen min opp nok vit. gjennom kosten, så jeg øser på med piller for å holde meg frisk og rask Må noen ganger ta iDOform pga jern da Men heldigvis ikke ofte, for de får jeg skikkelig feriemage av!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #28 Skrevet 2. desember 2011 De aller fleste medisinene som er listet opp her er ganske uskyldige, så at noen tar de hver dag er ikke rart. Nesespray skal man jo normalt ikke bruke i mer enn 10 dager i strekk, men jeg har ei venninne som bruker hver dag for å holde nesegangene og bihulene åpnet. Hun hadde bihulebetennelse flere ganger i året, og har det mye sjeldnere nå etter hun begynte med nesespray hver dag. Paracet skal man helst ikke ta for mye av, hverken på kort tid, eller små mengder over tid pga. faren for leverskade, men i samråd med lege og uten leversykdommer er det ikke uvanlig med Paracet hver dag.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #29 Skrevet 2. desember 2011 Dere som tar atarax og cipramil osv? Har dere noen diagnose eller depresjon/angst osv?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #30 Skrevet 2. desember 2011 Ventoline Seretide Theo Dur Singulair Bambec Kestine AsaCol Ja... jeg har astma, og dør uten disse. Men skulle veldig gjerne ha sluppet å ta all denne giften!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #33 Skrevet 2. desember 2011 Levaxin hver dag, resten av livet:-(
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #34 Skrevet 2. desember 2011 Kestine Symbicort Simvastatin Asasatin Retard Truxal Og folsyre (Ved en evt. graviditet må jeg også ta Fragmin)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #35 Skrevet 2. desember 2011 Jepp, Levaxin resten av livet her også (hvis jeg husker det).
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #36 Skrevet 2. desember 2011 Symbicort for astmaen. Ellers tar jeg tran hver dag.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #37 Skrevet 2. desember 2011 Levaxin (stoffskiftet) og Omeprazol (refluks)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #40 Skrevet 2. desember 2011 Lamictal jeg også. Har epilepsi. Dere andre, bruker dere Lamictal mot epilepsi eller bipolariteten?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #41 Skrevet 2. desember 2011 Modiodal. Har en søvnsykdom, uten sover jeg 20 timer om dagen
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #44 Skrevet 2. desember 2011 Asacol 800 mg * 4 hver dag Har Ulcerøs kolitt I sesongen(februar- august) allergimedisin Sprøyte Tabletter Nesespray Øyedråper Orker ikke lete opp navn Skal til utrednig for å få hyposensibilisering nå om noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå