Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg er 158 cm høy og 58 kg. Altså er jeg egentlig slank. Problemet er magen Etter to svangerskap sitter jeg igjen med nesten 5 cm "overheng". Nå er det to år siden sistemann og jeg har liten tro på at huden kommer til å trekke seg noe mer sammen. (I tillegg har ikke magemusklene grodd sammen helt ennå). Etter et hastesnitt der jeg ble skåret helt skeivt, er det litt mer overheng på den ene siden. Det danner seg fukt mellom hudfolden, men ikke sopp. Hvordan tror dere sjansene mine er på å få dekket dette?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 For å si det slik at jo tynnere jeg blir, desto mer henger huden. Da jeg hadde mer fett på sidene, hjalp det til å holde huden oppe. Vet ikke om det har så mye å si, men kanskje greit å få med?! HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Kan du ikke bare få time hos legen da!så hjelper jo dem deg videre.uansett så kan du legge i vei med plagene du har pga henge huden både psykisk og fysisk. Men, hvis dette plager deg veldig mye og du ikke får det dekket, er det ikke verdt å betale for det selv? Når jeg har fått de ungene jeg skal ha, så skal jeg uansett fikse på magen om det skulle vise seg at den har blitt en total katastrofe.sitter her med noen saftige strekkmerker etter min første,men det er vel ikke mye man kan gjøre med de..hehe..lykke til med magen hvertfall
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Dette får du dekket uten spørsmål :-) Jeg har vært inne til konsultasjon for det samme, og fikk vite at kriteriene for å få bukplastikk dekket er et heng på 2 cm. Jeg har som deg et heng på 5 cm om ikke mer, men må gå ned noen kg før de opererer meg og da vil nok henget være på et par cm mer vil jeg tro. Bare snakk med fastlegen din så blir du sendt videre. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå