Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hørte det idag, i bhg til tantungen. Der har dem også Einer, Edvard, Aksel.. Siden folk her søker navninspirasjon
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Nei! Syns at av de andre, er det bare Aksel som er fint. In my humble opinion!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Hvis noen velger å kalle barnet sitt for Solan, håper jeg virkelig ikke de heter Gundersen til etternavn... Edvard og Aksel er sterke navn. Kunne godt brukt et av dem dersom jeg fikk en sønn.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Vet om en liten Solan jeg, og da jeg hørte navnet hans første gangen, ble jeg vel mildt sagt overrasket! Men nå synes jeg det er litt kult; kunne nok ikke brukt det på en evt sønn selv, men denne Solan er en skjønn gutt som gir positive assosiasjoner til navnet )
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Som barn av 70/80 tallet merker jeg at Solan har for mye assosiasjoner i seg...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Jeg elsker navnet Solan :) Uansett om noen skulle forbinde det med Solan Gundersen så er jo ikke det noe negativt! En glad og optimistisk spilloppmaker Hadde lyst til å kalle ungen min det selv, men vi har allerede en i familien som heter Solan, og da ble det litt feil.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Da tenker jeg så klart på Solan i Flåklypa med EN gang... Hvordan skal man kunne være en sterk og sexy mann og hete Solan??? Eller en drivende dyktig og intelligent kirurg, og hete Solan?? Det er supersøtt frem til ungen er 5-6, og etter det kommer ungen til å hate sitt eget navn... Han kommer hvertfall til å bli ertet på skolen... Unger er slemme, og utrolig oppfinnsomme, og de erter for det meste.. Selv er initialene mine HB, og til og med det klarte gutta å snu til BH og erta meg for det
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Herregud, det er ikke rart dine unger mobber ihvertfall, med den holdningen din. Solan er da ikke noe annerledes for barn i dag, enn alle andre navn. Og hva så, om det er navnet på en i en film? Da må jo alle barn hete Navnløs Hansen, om det er ulovlig eller teit å bruke navn fra karakterer, for det meste er oppbrukt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Med alle de "spesielle" navnene som florerer i dag så tror jeg ikke Solan stikker seg nevneverdig ut... Og hva er negativt med Solan fra Flåklypa?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 ...som 09:47 skriver, det er jo ikke akkurat et "sterkt" og maskulint navn... (ikke at Tobias,chrisander eller phillipp er det heller for den saks skyld) Hadde ikke tenkt noe negativt om andre som kalte sitt barn det, men hadde ikke brukt det på mitt egen barn...og det må da være lov å ikke syntes det er det beste man har hørt vel?! "dine barn blir mobbere" og "hva er galt med Solan?" hallo, hvem er kjipe her likssom... :/ -Får ikke andre lov til å ha andre meninger nå, da er det jo dere som mobber.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Solan heter hunden til venninna mi ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Vil ikke si det er mobbing å spørre hva som er galt med navnet Solan? Klart det er lov å ha egne meninger, men det må jo være lov å spørre og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå