Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 ...ikke for å være slem, men ungen må jo ut en gang...?! Adopsjon?! Snakk med JM eller psykolog om din angst. Er du alt gravid, så bør du gjøre det så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Tja, da lurer jeg virkelig på hvordan du skal få det barnet ut;)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Du biter tenna sammen, og føder vaginalt. eller, så streriliserer du deg, så slipper du å tenke på det
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 2313. Ja det lure jeg også på -Er gravid ja. HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Ok, jeg hadde en lignende problemstilling med min fjerde unge... Jeg kan ikke ha epidural... derfor ble keisersnitt vanskelig.. Men barnet lå i seteleie, og jeg hadde sykt bekkenløsning.. og fått særdeles vonde hofter grunnet leddgikten min.... Det ble til at baby ble forsøkt snudd.. men veslefrikk snudde seg tilbake.. =( Endte dog med vaginalfødsel uten epidural/petedin osv... Fikk stort rom med badekar.. og det gikk da på ett vis.. Det ble nemlig vurdert som sikrest for både meg og baby...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Vel, ungen må jo ut, og det er jo ikke noe kjekt å hoste den opp heller vi jeg tro. Jeg fikk valget mellom KS og vaginal fødsel, valgte fødsel og angret ikke et sekund på det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Da må både du og sansynligvis også unen gjennom enorme smerter. Deretter dør dere. Dårlig alternativ ogsansynligvis vansklig å få noen til å sy deg godt nok sammen der nede til å sikkre at en normal fødsel ikke skjer av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Bare lat som ingenting,du:) Så kommer nok ungen ut etter sånn ca 40 uker...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Da er det kanskje litt upraktisk å bli gravid? Men du bør gå for keisersnitt! Det er en fin opplevelse og ingen smerter i forhold til de riene du da slipper! Hvis jeg garantert får KS neste gang gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Hva er egentlig greia? Kan du ikke føde vaginalt? Får du ikke innvilget ks? Om legen sier nei til ks så mener de at vaginal fødsel går greit. Om du blir tilbudt ks så mener de at ikke kan føde vaginalt. Om det er deg som sier ikke føde og ikke ks- så beklager jeg.Så lenge du er gravid og over grensen for abort, da er det ikke opp til deg lenger;)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 hvorfor er dere så ufine? er vel ikke noe kjekt og være sånn mot noen som tørr og si at de er redde for fødsel. jeg syns du bør snakke med jordmor med psykologi bakgrunn. jeg fikk ks med min første og opplevelsen var grei. du har smerter med ks også. det tar lengre tid og komme seg etter ett ks enn en vanlig fødsel. men du har ikke noe særlig smerter når ungen kommer. håper du får hjelp og blor komfortabel med avgjørelsen. god adventstid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå