Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har selvsagt verdens vakreste sønn. Men jeg har da virkelig innsikt nok til å vite at mine venner og familie kanskje ikke ønsker å ha ansiktet hans trykket på alt mulig. Kan strekke meg til kalender med bilder på. Men alt dette andre? Er det virkelig noen her inne som har fått gaver med bilde av andres barn trykket på, og blitt glade? Selv gudbarnet mitt pent dandert på en kopp eller pute blir sært. For ikke å snakke om på innpakningspapiret eller t-skjorter. Er det noen andre enn navlebeskuende mødre som ser verdien i å trykke barnet på alt som er salgbart?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Ja nå skal det bilder av barna på absolutt alt. Det neste blir vel do-ring med bilde på. Må jo "ha med seg barna" når en skal drite.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har selv en pute, eller det vil si guttungen har, som han fikk til jul av venninna mi med bildet av seg selv på. Selv gir jeg bort julekalender med bilder til mamma og pappa med bilder av barnebarna (av min sønn og min nevø). Har også gitt bort barnehagebilde til bestforeldre, tante, onkel og faddere til gutten. Men da har de ymtet innpå at de selv ønsker det. Så langt strekker jeg med til å gi bort ting med bilder av guttungen på. Kan ikke se at "alle" rundt meg ønsker seg ting og tang med bilder av mitt barn på
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ja, som sagt kalender er jo ik. Samme med å gi bilde til besteforeldre, evt tante/onkel. Har selv fått bilde, i ramme fra tantebarn, og det er bare kos. Men å få de servert på pynteputer, kopper og kar, sengklær, merkelapper og gavepapir? Får jo inntrykk her inne av at det er helt normalt og at man nærmest er forventet å ønske seg slikt fra folk som har barn. Merkelapper og papir er best med nisser og hjerter på. HI.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Huff, ja, har selv fått pute med svært bilde av venninnen min sin datter på. Ser henne ganske sjelden egentlig...Aldri i livet om jeg vil ha den puten i sofakroken liksom. Tenkte å sende svar på tiltale, printe opp en masse servietter der jeg poserer toppløs med mine strekkmerkebefengte hengepupper og gi til henne i gave.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er forsåvidt enig med deg, vi har gidd kalender med bilde på til besteforeldre, tanter og onkler. Vi har også en gang gidd kopp til besteforeldrene med ett bilde av barna som vi viste de likte veldig godt. Så sto det glad i deg mormor og glad i deg bestefar på de. De ble veldig glad for de, men det er det lengste vi har godt å jeg kunne aldri gidd det til noen andre enn besteforeldrene..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Her får besteforeldrene bilde av barna i ramme til jul, De har tidligere fått kalender, bestefaren som jobber med data har fått musematte med bildet, Ja dette er fordi jeg vet at de setter pris på dette. Jeg gir det ikke til tanter og onkler eller venninner selvsagt de har ikke samme glede av det. Jeg lager gavelapper med bilde av unga. Gjør det for da kan jeg bare skrive navnet til den som skal ha gava, de ser hvem det er fra. lager de hjemme og printer ut selv da. Vet jo at de går i søppla med papiret hadde aldri regnet med noe annet. Jeg har en søster som ga meg kopp med bilde av barna hennes til jul hvert år, jeg er kjempeglad i de men syntes det ikke er så stas med sånne kopper, har ikke med mitt eget barn engang. Så de ble bare satt på loftet. Til slutt laget jeg en med mine barn og ga til ho en jul. Da fant ho nok ut at det ikke var så stas for etter det fikk jeg ikke flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå