Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Ikke her gitt, vurderer å dra til Sverige.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Nei. Men heldigvis kjøpte jeg en pakke smør før det ble slutt på smør i butikken. Så har en pakke smør hjemme.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Ja, ikke merket noe her. (sunnmøre)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Innimellom. I dag var det tomt i den butikken jeg var å handlet i. Bor på Nordvestlandet, så litt langt å reise til Sverige. Men jeg handlet en del for noen uker siden når jeg skulle ha dåp (med det samme det begynte å bli lite.) Kjøpte litt selv og så kjøpte min mor litt til meg. Så jeg har så jeg klarer meg til julebaksten hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Nei, men kjøpte heldigvis 2 pk når det ble snakk om at det skulle gå tomt. Og har nå fått bakt de kakene jeg trenger med meierismør.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Tette meg, skjønte ikke hva denne smørhylinga om smørmangel handla om, for her har det jo vært melange i massevis. Men har altså nettopp lært at melange ikke er smør. Her er det julebakst med melange, og alle er strålende fornøyd. Mmmm!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Bor i Oslo og her har det vært tomt i flere uker. Men det er jo superenkelt å lage smør selv av fløte eller rømme. Ingen grunn til å dra til Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå