Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Har fått jobb i oslo kommune. Skal jobbe 50% natt - miljøterapautstilling, (3 årig høyskole). Noen som jobber i tilsvarende stilling? Hva får du utbetalt i mnd og hvor lng ansenitet har du?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg jobber sånn men 67% stilling og som kun miljøarbeider.Sitter igjen med ca 16 500 etter Skatt. Kan tenke meg at du kanskje får ca 19 000? kommer jo ann på skatteprosent og om du er våken eller hvilende nattvakt..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har forresten 10 års ansinnitet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå