Gå til innhold

mulig tvillinger?!


tingerling

Anbefalte innlegg

vært på ultralyd i dag for å få bekrefte at jeg er gravid. har forsøkt å bli gravid i 1,5 år, og lyktes på 2.forsøket på pergotime. veldig spennende at det endelig har skjedd:)! har tidligere fått beskjed om at vi mest sannsynlig ikke hadde sjangs på egenhånd, men måtte vente på prøverør. nesten som å vinne i lotto at det endelig ble klaff!! legen sa jeg var 7uker+4 dager på vei og alt så veldig fint ut. kjempe spesielt å se blafringen på skjemen som viste hjerteslagene. etter en liten stund sa han at han trolig så 2 hjerter, og at vi mest sannsynlig venter tvillinger. hjelpes! veldig lykkelig, men også veldig mange tanker..2 på en gang! må på ny kontroll om 2 uker før dem kan si det sikkert. blir spennende å se. krysser fingrene for at alt er som det skal da. noen som har erfaring med tvillinger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter selv tvillinger i juli. Kan være De kommer i juni, da de skal komme tre uker før termin. Er 9uker på vei, og venter eneggede. Så d blir det to jenter eller to gutter. Har selv en gutt på 13 mnd og dett var ikke helt planlagt. Men nå gleder vi oss til begge to kommer. Håper alt går bra med deg. Lykke til. Blir spennende på neste ul da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...