beggeto Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Må jo finne på julegave etterhvert også, men først er det bursdagsgave. Han er 62 år, har ingen spesielle hobbyer. Han er veldig imot forbrukersamfunnet og vil ikke ha ting som han ikke trenger. Men alt det han trenger, det har han jo. Han vil helst ikke ha noen gave men det går liksom ikke an. Helst må jeg finne på noe som kan vere fra både meg og mine søsken (vanskelig nok å finne på en gave om vi ikke skal finne på tre..) og da pleier vi å kjøpe for rundt 1000-lappen. (Men viss vi ikke finner noe ordentlig kjøper vi noe litt mindre). Tenker alltid at neste gang skal jeg gi noe hjemmelaget, siden han tydligvis ikke liker at vi kjøper så mye ting. Men det rekker jeg ikke nå. Jeg kommer sikkert til å si nei til alle forslag (pessimist her ja), så dere får ta det som en utfordring...
Gjest Mentha Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Fotobok? Hjemmelaget og alltid koselig å dra fram. Fikk samme kommentaren fra mine foreldre ang julegave - de ønska seg opplevelser. Men her er det skralt med penger for tiden, så jeg fant ut at jeg skulle lage en fotobok av junior sitt første år (de bor 7 timer unna og ser han ikke så ofte) så de kunne se hvordan han har vokst. Blir de ikke fornøyd med det, så får det bare være Eller om han er glad i enten whisky, konjakk eller noe slikt så kanskje det faller i smak?
Pittamitta Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Fotobok elelr kalender ja :-). evt t.skjorte med "verdens beste bestefar" og bilde. Gavekort på fotpleie,frisør..
Fire småtroll Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Et gavekort må vel være greit, f.eks på kinobilletter, middag på restaurant, teaterbilletter e.l. En bok?
Gjest Filifjonka Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Enig med den som foreslo kinobilletter, restaurantmiddag eller teaterbilletter. Eller hva med en kurv med diverse mat og drikke? Fyll den med noe han liker, f.eks. kaffe, øl/vin, konfekt, frukt etc? Kan jo legge oppi noen Flaxlodd også.
lille sprelle Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Min pappa på samme alder har alltid ønsket seg sokker.... eller en fin skjorte.....
Aktivegutter Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Joggesko! Dvd-spiller Kokebok Grillutstyr Et bilde/litografi Vin
Mammapudding Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Leser han? Pappa syns pondus er så morsom, så til jul de siste årene har vi gitt ham et års abbonement på bladet pondus..går jo ann hvis du vet noe han liker å lese:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå